wtorek, 22 września 2015

Miałam przybyć z rozdziałem, no ale...

Cześć wszystkim!
P.S. KOMU BĘDZIE ZALEŻAŁO, PRZECZYTA MOJE WYWODZENIE. 
Wielu z Was nie będzie odpowiadało to co tu napiszę; uznacie, że się żalę, ale czasem trzeba :)
Po pierwsze. Z każdym dniem ilość wyświetleń na blogu wzrasta, a komentarzy coraz mniej. Jak wiecie, na napisanie rozdziału potrzeba jedną, dwie, trzy a nawet cztery godziny. Nie pisze się go w 15 minut. Jestem w 3 gimnazjum i wiecie... czasu coraz mniej. Jedni będę w tej klasie, inni już byli, i nie chcę Was straszyć, ale obowiązków coraz więcej. Ze mną jest tak samo... Mam coraz więcej sprawdzianów, które sprawdzają wiedzę z poprzednich lat i chcę jakoś przygotować się do tych egzaminów. Dążę do tego, że dzięki komentarzom, moja motywacja wzrosłaby i z chęcią usiadłabym do kolejnego rozdziału. A teraz nie wiem, czy Wam się to podoba. Czytacie bo czytacie, a ja piszę bo piszę.
Nie chcę zawieszać bloga... ale może czas na przerwę? Uwielbiam dla Was tu pisać, czuć wenę, o którą teraz tak trudno. A gdy Wy się staracie, ja także mam ochotę dla Was odstawić wszystko i dodać cokolwiek!
Po drugie - przekroczyliśmy 30000 wyświetleń!
Po trzecie. Już przedwczoraj pojawił się rozdział na Range. Więc jeśli kogoś interesuje to ff to proszę, PROSZĘ, zajrzyjcie i pozostawcie po sobie krótki, najmniejszy komentarz.
Zawsze chcę więcej i więcej.. eh... może ze mną jest już coś nie tak? Proszę o nutkę wyrozumiałości. :)
Kocham, (jak zawsze) i nie zapominajcie o tym!

9 komentarzy:

  1. Dobrze Cię rozumiem ;) i mam nadzieję, że nie przestaniesz pisać tego bloga, bo naprawdę wciągnęła mnie ta historia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku prosze niieee :(
    Kocham to ff i zawsze czekam na następne części :c nie ma aż tak dużo komentarzy ale to są te osoby które cie wspierają :) rozumie że za mało motywacji ale no cóż :c kocham to ff jak i twoją wspaniała osobe :c a teraz bd pewnie taki ciekawy rozdział :c plis postaraj sie napisać chociaż spróbuj :)
    Pozdrawiam ciepło <3
    ~Żaneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mam kilka rozdziałów w przód, także mi ich nie brakuje..

      Usuń
  3. O jejkuu
    Jakos dam rade
    ale serio kocham to ff <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy dobrze rozumiem ale jest tak duzo wyswietlen bo kazdy wchodzi tu 50 razy dziennie sprawdzajac czy jest rozdzial. Prosze nie zawieszaj go bo jest super. Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem z tobą i bardzo dobrze cie rozumiem też nie nadążam z naukąa ty jeszcze piszesz

    OdpowiedzUsuń
  6. <3 genialnie piszesz!!!

    OdpowiedzUsuń