środa, 26 sierpnia 2015

Ważna wiadomość + przepraszam!

Z racji tego, że nie mam dostępu do internetu na kompie, rozdziałów nie będzie do 15 września! Jak już kilka razy informowałam pod rozdziałem w komentarzach, na telefonie nie mogę dodawać.
Ale ale ale... xd Jest jeszcze tak jakby dobra informacja! Z racji tego, że mam jeszcze trochę czasu wolnego przed początkiem roku, napiszę tyle rozdziałów, na ile będzie mnie stać, by dodawać co dwa/trzy dni po powrocie neta.
Mija już prawie miesiąc od od poprzedniego rozdziału, a ja zostawiłam Was bez żadnego powiadomienia, ale oto przybywam!
Mam nadzieję, że mi to wybaczycie!
Do 15 września! ♥

9 komentarzy:

  1. Cześć! :D
    szkoda że do 15 września :c tyle czekania :c no ale im dłużej sie czeka tym lepszy efekt :3 więc czekać będe :D
    Ciekawa jesten nowszych twoich pomysłów :D

    Życze ni dużo pozytywnej energi i masy wspaniałej weny do pisania :3
    DO ZOBACZENIA 15 WRZEŚNIA <3
    POZDRAWIAM CIEPLUTKO ♡
    ~Żaneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ci*
      Przepraszam za pomyłke :p
      ~Żaneya

      Usuń
    2. Nie szkodzi :D
      Popracuje bardziej nad rozdziałami i mam nadzieję, że nie zawiodę :)

      Usuń
    3. Napewno nie zawiedziesz ;3
      ~Żaneta

      Usuń
  2. Mialo to byc pod tym... nie wiem.. ale cóż napisze to jeszcze raz. Liam ma dzisiaj urodziny!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piszesz super , bd na pewno czekać z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy rozdzial?

    OdpowiedzUsuń